BARA vänner

Jag vet. Man ska inte dra alla boys över en och samma gräns. Men det är lite konstigt att det alltid blir på samma sätt.
Iaf för mig.
Jag har haft och har killkompisar. Killkompisar som jag sagt mig stå nära. Tillslut verkar det från deras sida likna något annat än just vänskap. Om inte annars så märker man det när man säger det rätt upp i ansiktet: Jag vill bara vara din kompis. Han kan säga javisst, men ändå flörta som fan. Små saker som man lägger märke till bara.
Jag har en del regler när det gäller mina killpolare, dem måste ha det klart för sig att det är just vad dem är polare. Men jävlarna tycks fan inte fatta. Hjälper inte ens att stava det för dem. Antingen så är dem så egoistiska så dem lyssnar inte på vad man säger, eller (vilket jag tror det är) så ingår det i många killars vänskap lite väl mkt pillande och flörtande på "vännen". Hur många gånger har man inte sett hans sura min men vägrar att säga vrf?.
Allt syns iaf tydligt i slutet när han faktiskt inte lyckats fånga dig (för du har mer stolthet än han) då han har hittat en annan tjej, och helt plötsligt inte kan ses eller har tid för att prata...frågan är vrf? Vi är ju BARA vänner.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0