Friday

Slutade plugget redan vid 11.40 idag. Nice lr vad? ;)
Gick och käkade med tjejorna och vi träffade Freja. Som imogon åker och pluggar i London i ett helt år! Kommer sakna den tösen galet mkt! Blev en del tårar och mycket kramar.
Efter det åkte jag in till stan...skulle köpa mina älsklings skor...men mamma övertalade mig att vänta så det var ganska så onödigt...tänkte vänta på Jori i stan men han va seg. Mötte Zandra och hennes polare som va runt på stan och shoppade. Tänkte sen vänta lite på pojken min men han var seg som vanligt så orkade inte stå och vänta i timmar på honom. Åkte hem och höll på att somna. Jag och Jori bestämde att inte ses iaf...boring. Men men får ju träffa honom imorgon på kräftskivan på hans gård :)
Under den korta stunden i stan hann jag iaf köpa kastanjvattnet som Matilda Goude snackade om! :D
Ska nog ta en tupplur nu och sen bestämma vad man ska ha med sig att äta imorgon..hehe.

xoxo // E ♥ A

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0