hehehehehe

YOOOOOO kära vänner.
Blir ingen kryssning för mig och frugan Zandra...om vi då inte ska bege oss till pantbanken först men det kände vi inte riktigt för. Men iaf så åkte vi till stan och kollade i lite butiker. Flickor ni måste hålla med mig om att det är lätt att kära ner sig i kläderna och skorna :D
Vi vart lite trötta så vi satt sen och CHILLADE lite, höhö. Sen gick vi till kungsan och träffade Arre och hans gang (töntar) hehee. Hela situationen blev pinsam för ingen jävel sa något så jag och zäta sa vi behövde sticka. Gav Arre sötet en puss på kinden och åkte sen hem till danderyd. Suttit och tråkat sen jag kom hem. Är skit trött men kan inte sova förrän matilda kommer hem från träningen. Vi ska talka in the phone först som varje dag :D.
Aja, finns inte mkt mer att skriva om denna alldagliga dag.
God kväll mina vänner!


xoxo// E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0