Skola idag...

...igen. Är skit trött, men fredag imorgon sen är det helg. På sista lektionen (Design) höll jag på att somna flera gånger...inte bra. Efter skolan åkte jag och träffade mamma i stan (igen). Köpte ny parfym till mig och tuggade runt. Åkte sen hem och blev sittandes framför den här apparaten. Ska snart käka och efter det blir det dusch och sen sängen. Imorgon går jag typ 2 timmar i skolan sen slutar jag. Om jag hinner så ska jag försöka hinna träffa Freja en snabbis innan jag träffar Jori. Freja åker ju till London på lördag och bli borta ett helt år!! Kommer sakna den tjejen<3

Nästa vecka börjar sången...äntligen. Mitt leverbröd...or something.

Måste städa nu för imorgon kommer mäklaren och tittar på lägenheten. Ska bli skönt om vi flyttar från den här skithålan!!


xoxo // E


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0