Söndag/Måndag



Tjollahopp, livet flyter på I guess.
Kom nyss hem från vårberg. hah.
Igår på dagen var jag först med Sofia och Sue, kul som vanligt!
Sen åkte jag hem till Zandra i Hallunda med grill och korv. Vi fixade oss lite sen drog vi vidare.
Skulle först ha åkt till Gabbe och krökat men icke så nicke det orkade vi inte.
Vi åkte till stan för att träffa Sofia igen.
Skulle sen åkt till Liljeholmen på fest där, men vi gick och åt istället.
Efter det så åkte jag och Zandra hem till Maries lägenhet i Vårberg där vi satt på ballkongen och grillade korv, drack och hade mysigt :) Sen gick vi in och kollade på Beck tills vi somnade.
När vi vaknade så tog vi te och kakor (fanns nästan inget annat hemma), och sen gick vi till skärholmen och tog tuben åt varsitt håll. Hon mot Hallunda och jag mot Danderyd.
Saknar syster!!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0