Today

Lång skoldag idag, men ganska kul faktiskt.
Hade lära känna dag med ettorna. Våran grup hade såpatwister, vilket vi i våran grupp uppskattade. Vi hade iaf väldigt kul och i slutet liknade det mer ett vattenkrig. Men ettorna verkade inte gilla det...ville inte bli blöta or something. höhö.
Men hela twisterspelet blev förstört för all färg försvann med såpan, så när sista gruppen kom till oss vad det endast en vit duk kvar av spelet. Så vi satte oss i en ring och snackade lite, trevliga people var det vill jag säga!
Efter det gick vi och käka. Blev fett trött efter maten. Har ju inte kunnat sova bra på över en vecka nu. Måste göra något åt det! Men iaf, årets första MKO var idag, kändes bättre än förra året, och årets första sömnad. Ska sy byxor nu vilket ska bli skit kul :D. Efter plugget åkte jag och Zandra till stan. Hon skulle köpa lite skolsaker och titta lite efter nya kläder (till skillnad från mig hade hon fått pengar). Sen åkte jag raka vägen hem och käkade. Försökte att inte somna efter maten så att jag förhoppningsvis kan somna ikväll istället...
Börjar halv 9 imorgon så är time för bed.

Jag måste sluta snacka svengelska, jag vet..


God natt cuties!

xoxo // E


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0