Torsdag- skinnbyxor

Ganska bra dag idag faktiskt :)
 
Träffade Annie och Carro i sumpan. Vi åkte till Duvbo där vi skulle kolla på sean tha man ;)
Efter förställningen så åkte jag, Eda och Alex för att käka, och till sist drog vi tillbaka till skolan där det var tårtkalas -.- haha, tårtan va inte ens så god så blev ite så mkt av den för min del :)

Efter plugget drog jag och zandra till odenplan och fixade lite där ;) hehe, och efter det in till stan där hon köpte julklapp till sin söta lilla mor :D, själv har jag onte börjat handla julklappar än. Måste sätta igång med det snart!

Kom precis från en lång varm dusch :) Underbart!
Sitter och väntar på att mam och pap kommer hem, då blir det mat.
Ikväll blir det tidig läggning tror jag.

Vi hörs senare :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0