Fredag/Lördag

Trött som bara den är jag.
Har precis kommit hem från Medborgarplatsen.
Men igår va jag och sofia med Niko,Sam och några andra. Vi drog först till bredäng och senare vidare. Vi satt och drack och hade det mysigt vid vattnet. Massor med saker hände. Saker som man nog kan kalla både bra och dåliga...men iaf. Efter det gick jag och sofia till donken, och senare åkte vi till medborgarplatsen och va lite med Niko, klockan va ju 3 så han va trött och gick hem. Vi körde runt lite vid medis med vårt nya transportsmedel hahaha.
Sen drog vi till Seveneleven och väntade på att Mike skulle sluta jobba. Vilket han såklart inte gjorde förrän 8 på morgonen, men vi hjälpte till och fick gratis mat hos honom.  Sen drog jag hem och duscha! Sköööööönt :) Efter det så drog jag tillbaka tiill sofia och mike och vi satt och snackade om allt mellan himel och jord...
Dagen slutar iaf med att vi spelar basket med Eddie och några vid medis :)

Ska börja packa nu. Imorgon är sista dagen i Sveriga på 3 hela veckor ;) Skönt.


Love// E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0