Pajmannen

Vilken dag, Vilken kväll, Vilken natt!

Gårdagen:

Efter att ha varit hemma hela dagen så åkte jag till Skärholmen och träffade Robban. De va grönt. Sen rullade han till vårberg och jag till hallunda för att träffa Zäta.
När jag kom dit åt jag och vi fixades oss lite sen drog vi till grabbarna i hammarby.
Vi drack lite, kollade gamla skolkataloger från 90-talet där tydligen alla killar hade pottfrilla..hur fan kan man ha tyckt att det är snyggt? höhö
Sen kollade vi på filmen om Pajmannen, det skulle ha varit en skräckis men bara namnet gjorde att vi skrattade åt allt som hände i filmen. Så vi bytte film. Vi kollade på The unborn tror jag. Handlade om läskigt sajkat barn. Inte precis så mysigt.
Sen efter de så partade vi loss. Men matte skulle sova så vi gick in i köket och fortsatte där, hah.
Av någon anledning så bestämde vi oss för att spela fotboll 4 på morgonen.Jag och Zandra mot Sebbe och Erik. Ni kan ju själva tänka er hur det gick med tanke på att man hade lite svårt att stå.
Sen så bestämda Sebbe att vi skulle upp för berget så vi klättrade.
Jag ramlade lite för många gånger och Sebbes mjukisar som jag fick låna, har sett bättre dar.
Sen rullade vi ner för berget och kröp i säng...eller aa, jag och Zandra kröp i soffan när klockan var 9 på morgonen.
Vaknade vid halv 1 idag, segade lite, sen lämnade jag resten av gänget och åkte hem till danderyd.
Ska snart till sofia, vi ska ut idag -.-, känner mig lite för trött men altid kul att träffa
SåÅfia.

Love// E


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0