Hemma!

Förlåt för dåligt uppdattering babes! Haft fullt upp.
Ska berätta kortfattat om gårdagen och vad som händer idag :)

Fick vakna tiditgt och träffa Robin på tc. Vi åkte hem till mig och kollade film. Lite senare om även Sandra. Vi gjorde inte så mkt. Efter det åkte vi till vårberg och käkade lite och till sist hem till Adde och kollade film. Sandra tog en taxi hem ganska tidigt så jag stog kvar ensam och ittade på när Robin och Adde meckade moppe :P KUL!!
Inte så långt efter det gick vi och sov :)

Vaknade runt halv 12 idag och åkte hem direkt. Har tvättat bort äckligt gammalt smink och ska snart hoppa in i duschen och sen ta något att äta.
Lite senare ska jagåka och träffa Robin. Får se vad vi ska hitta på.

Nu ska jag hoppa in i duschen innan mamma och Sara kommer hem med mat till mig :)

Hörs sen!

Puss sötnosar!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0