Me det här vill jag säga att jag har tråkigt.

Skostorlek: 36-37
Civilstatus: Upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Kär: ja :)

STEG 2
Skor som du bar idag: Converse
Dina svagheter: Har några
Rädsla: Att bli sårad
Målsättning: vet inte

STEG 3
Första tanken då du vaknar: Jag vill sova
innan du somnar: Jag vill inte sova

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coooolaaa
McDonalds eller Burger King: Donken
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: venne
Choklad eller vanilj: choklad

STEG 5
Svär du? nej för fan
Sjunger du? Alltid
Duschar du varje dag? klart
Röker du? nej
Gillar du skolan? Det kan du hoppa upp och sätta dig på :)
Tror du på dig själv? Beror väl på tillfälle
Kommer du överens med dina föräldrar? ibland

STEG 6
Har du under den senaste månaden
Druckit alkohol? ja
Rökt? ja :P
Shoppat? ooh jaa
Ätit en hel ask müsli? varje dag
Ätit sushi? nej men rå fisk
Stått på scen? ´japp
Skejtat: Varje dag till skolan.
Bakat? ne
Stulit något? noo

STEG 7
Har du någonsin
Däckat eller varit jättefull? ja
Blivit kallad hora? japp
Blivit nerslagen? ja

STEG 8
I framtiden
Namn på barn? Får se :)
Hur vill du dö? Dramatiskt
Vad vill du bli när du blir gammal? söt och tjock

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Inte många
Antal CD-skivor du äger: Ett antal
Antal piercings: 6
Antal tatueringar: 0
Hur många gånger har du varit med i tidningen? Varje dag


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0