5/10




Hej vänner!
Har verkligen inget flyt, och har inte haft det på ett bra tag.
Förra veckan vart det ju ingen skola p.g.a några saker som intäffade.
Idag hade jag bestämt mig för att dra mig till skolan (jävligt jobbigt var det)
Kommer dit. Sitter och väntar i en kvart på min historia lektion.
Inga elever. Ingen lärare.
Jaha, så min historia lektion var inställd(!)
Tack för upplysningen kära historiekamrater! -.-

Men jag orkade inte åka hem så åkte och va med min lilla favorit till pojke. (arre såklart)
Han lurade iväg mig till älvsjö och sen tillbaka till skärholmen och därifrån till liljeholmen där jag skulle ta bussen tillbaka till skolan.

Bussen gick från liljeholmen typ 5 min innan min svenska lektion skulle börja.
Så jag hann inte till den. Fick smsa Michelle och säga att jag var sjuk så att hon kunde säga det till GG (jobbigaste kärringen jag känner, även kallad min svenska lärare)
Hoppade på bussen och åkte hem. Kan ju inte vara med på gympan p.g.a min stukade handled så tyckte inte det kändes som någon stor anledning att åka till skolan och vara där i 3 min för att Sonja ska få min närvaro. Har redan så mkt frånvaro så kan väl skaffa lite till.

Runt 3-4 ska jag dra och träffa Matilda. Vi ska äta och göra några personliga ärenden.
Efter det blir det väl hem igen för att sitta och inte göra något alls (?)

Imorgon blir det skola.
Får dock se hur länge jag stannar där, men Yesmina säger att det viktigaste är att jag iaf bara är där lite varje dag så det kan jag ju försöka med :)

With Love // Pem Pem

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0