9/10 - Träffa min favorit!

Hej alla sötnosar!

Måste bara säga att tack till alla er som kommenterar min blgg. Det är verkligen jätte kul :)

Vaknade runt 12 kanske och åt lite mat.
Nu ska jag försöka att sätta igång och städa (såååå tråkigt) men om jag gör det så tjänar jag 100kr av mamma (♥). Måste bara hitta min ork, vet inte vart den kan ha tagit vägen :)

Sen blir det iaf rätt in i duschen och vänta på att pappa kommer hem. Han ska få skjutsa mig till min underbart älskade vän Matilda (Åh vad jag älskar henne :)) Vi ska in till stan och titta runt lite. Antagligen ska vi även träffa några polare som vi har lite att ta igen med :). När vi har fått nog av ute livet så ska vi hem till henne och ha en myskväll bara jag och hon, like back in the old days :)

Det lär ju bli mkt mat och te och många bra filmer och framförallt många många skratt :) Det är med Matilda som jag mår bäst och det är ju verkligen omöjligt att inte skratta när man är med henne.

Aja, nu ska jag leta efter min kraft till att städa. Men jag skriver mer ikväll säkert babes.

Hoppas ni alla får en jätte fin dag :) Ta hand om er!



Här är en charmig liten bild på Matilda och mig från i sommras :)

With Love// Pem Pem


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack! Cool bild

2009-10-09 @ 15:41:35
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ERICAPERZZON

Haha söta:)



Svar: Tack så mycket du!:)



/E

2009-10-09 @ 17:52:21
URL: http://ericaperzzon.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0