Dag på stan med syster!

Hej gullungar!
Stressig dag idag! Mycket att fixa innan festen imorgon :)

Vaknade runt 11 och fick springa in i duschen och fixa mig.
Jag ch Sara åkte till stan och fikade och tittade runt. Mest tittade vi till mig, inför festen imorgon :) Halloween/porr fest(?) typ. haha. Kommer bli kul tror jag nog!
Hittade inget bra att ha. Jag hade tänkt mig något i stil med Moulin Rouge, men inget kändes bra. Så sitter här nu utan några kläder till imorgon. Får leta upp något gammalt i garderoben och fråga Matilda ifall hon har något att låna ut.



Nicole Kidman i Moulin Rouge - En av dem bästa filmerna ever!!

Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

bara bra, du då? =)

2009-10-23 @ 17:06:28
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0