7/10

Hej mina vänner!
Haft fullt upp idag.
Vaknade och åkte in till stan för att söka ett litet jobb eller någon praktikplats.
Träffade där efter min älskade mamma som jag gick och tog en lunch med på vårat vanliga ställe i Gallerian :)

Sen åkte vi till Marikas och lämnade in min anmällan till dansen!
Kan börja redan på söndag.
Det ska bli grymt kul!
Måste bara hinna köpa något att ha på mig när jag dansar. Lite panic där men det ordnar sig säkert.




Jag ska dansa på The Voice StreetDance School :)



Efter det hoppade vi på tuben hem.
När jag kom hem var jag helt slut (fråga mig inte varför)
Så jag hoppade faktiskt direkt till min mysiga säng och tog en tupplur i någon timme.
Ska laga lasange nu och äta en god middag med familjen :)

Skriver mer sen och skulle gärna vilja ha något litet tips om en snygg dansoutfit :) Kom med era åsikter vänner!

With Love // Pem Pem

Kommentarer
Postat av: Bella

Tycker du? Åhh vad glad jag blir, tusen tack!!

2009-10-07 @ 18:40:07
URL: http://bellablogg.se

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0