Ett bevis på hur uttråkad jag är bara

Jag har insett att min senaste kyss…: Innehöll mer känslor än vad jag först anat

Jag lyssnar på…: just nu...inget

Jag pratar…:
ofta men är tyst ibland också ;)

Jag tycker om…:
dem som får mig att må bra

Jag avskyr när folk…:
är egoistiska

Min(a) närmsta vän(ner) är…: underbara men få.

Min första vän hette…: Therese

Kärlek är…: simpelt och berusande, men människor är komplicerade.

När jag borstar tänderna…:
brukar jag gå runt

När jag lagar mat…:
smakar det gott

Jag tänder på…:
Förbjudet

Det sexigaste yrket…: involverar en stång och en rökmaskin.

Det är charmigt när…: små söta chramtroll är blyga

Jag är rädd för…: att förlora mina nära och kära

Den värsta känslan är…: sårbarheten och olycka

Den bästa känslan är…: lycka, kärlek

Om jag va ett djur skulle jag vara…: en ekorre enligt många

Om jag vore ett redskap skulle jag vara…: något med dålig fantasi (?)

Jag kommer alltid att vara…: kärleksfull till dem jag älskar

Det finaste som finns är…:
Matilda

Sist jag grät var…:
för längesen

Jag kan…: ljuga.

Jag kan inte…:
släppa gamla kärlekar

När jag vill tänka går jag...: och lägger mig i sängen

När jag bakar så bakar jag…:
kakor, stora som små :)

Min mobiltelefon är…:
En ny köpt, seg sony ericsson

När jag vaknar på morgonen…: vill jag sova mer

Innan jag går och lägger mig…: pratar jag alltid i telefon med matilda

Just nu tänker jag på att…: jag är trött

Bebisar är…: söta små varelser som jag är galen i

Idag har jag ätit…: Choklad, kärleken sprödar

I morgon kommer jag…:
med trötta steg släpa mig till dansen

Jag vill verkligen…: vara med min älskade kärlek just nu i denna sekund

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0