God Morgon!

Hej min älsklingar!

Tidigt uppe jag är idag, visst?

Gick upp vid halv 7 för att käka lite frukost innan mamma och pappa gick till jobbet.
Kunde dock inte somna om sen, så sitter här med otrolig huvudvärk och tråkigt!
Men ska snart till doktorn och sen får vi se vad som händer.

Fick en glad överraskning i morse.
Ni kan aldrig gissa vad det va :)

En gammal vän till mig hörde av sig och frågade om vi skulle prata ut. Självklart skulle vi det tyckte jag. Har ju saknat henne så himla mkt! Och allt för ett onödigt stort bråk!
Nu verkar det iaf ganska lugnt mellan oss, får se hur det blir, har ju inte snackat face to face på nästan 5 månader tror jag ;o herrejesus!

Men men, glad blev jag iaf för att du hörde av dig gumman :)♥

Nu ska jag lägga gurkor på ögonen och försöka slappna av lite.

Uppdatterar snart babes!!

Ciao, With Love// Pem Pem


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0