Känns som en lång dag idag

Hej kära vänner!

Oj tävlingen är i full gång, kul att så många vill vara med :D bara att fortsätta anmälla sig!

Kom hem för inte alls längesen. Lång dag idag!

Vaknade halv 8 och drog till Shaimaa som skulle fixa mitt hår idag. Var hos henne på Makeup institute till 2 kanske. Så var där ett bra tag haha.

Efter det tog jag bussen till mörby centrum och hämtade ut mina nya glasögon. Love them!  Och äntligen kan jag se också :) ett plus i kanten ;)

Ska snart börja fixa mig lite. Mamma och pappa ska ut ikväll och Zandra kommer hit. Vi ska äta middag, titta film, mysa och blogga såklart :) haha.

Nu måste jag fixa mig så att jag är klar innan Zäta kommer.

Hörs snart!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0