My bad darlings!

hej gullungar!

Förlåt för dålig uppdattering...igen!
Igår var jag större delen av dagen hos doktorn och sen så var jag ganska trött, så blev inte en enda titt på min egna eller era bloggar! Sry!

Vaknade runt halv 12 idag. Började städa och tjänade då 150kr av min generösa mamma :)
Har sedan fixat mig, och ska snart till Täby Centrum ch träffa Matilda och fixa lite saker.
Sen blir det väl hem igen. Får se.

Är fortfarande inte på humör så kan inte lova bra uppdattering resten av dagen, men jag ska försöka babes!

Nu ska jag fortsätta fixa mig och sen sticker jag.

Puss , With Love// Pem Pem

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

kul du vill va med :P aLLT BRA med dig?

2009-10-21 @ 15:01:39
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0