Påminnelse till alla flickor!




Här är ett gammalt inlägg från i sommras.
Men man kan inte säga det här för många gånger.
Vi tjejer behöver påminna oss själva!

Läs och gå stark mina vänner...



Ladies, låt er inte luras av alla "älskling" och "sötnos". En massa nonsenssnack som är just nonsens.
Tro mig, jag vet hur det är. När killen du gillar, kanske till och med älskar säger dem där sakerna som du endast trodde han skulle säga i dina drömmar. När han tittar på dig med den där glimten i ögat som får det att pirra i hela kroppen. Stunder som känns så vackra så lyckliga att det nästan gör ont.

Ju längre tid det går ju mer fäst blir du vid honom.
Men sen kommer paniken.
"Älskling kan inte ses är upptagen"
Det gör ont att han är upptagen, men han sa älskling, så det är säkert ingen fara.

Men gångerna blir fler.
Och när du sen räknar dagarna, till och med veckorna kommer du på hur otydligt du ser honom framför dig.
Som om han håller på att försvinna. Det är då paniken kommer tillbaka. Du börjar tjata, ni måste ses. Då blir allt bra. Behöver bekräftelser.

Men killen säger inte ett ord. Han bara går ut ur ditt liv utan en förklaring. Du tänker inte på vilken idiot han är som lämnar dig, du tänker istället vad gjorde jag för fel.
Sen ser du honom med en tjej, den tjejen du aldrig fick bli. Tejen som alla vet är hans, som får ligga vid hans sida varje natt. Tjejen han älskar.

Jag antar att för henne blev det ett lyckligt slut. Men för dig, eller ja, i det här fallet mig slutade allt med ett krossat hjärta.


Kommentarer
Postat av: Madicken

2009-10-06 @ 14:19:22
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Madicken

Väldigt bra text..

2009-10-06 @ 14:19:32
URL: http://conler.blogg.se/
Postat av: Emmelist

haha ja lite sanning kanske det ligger i det ;) allt bra?=

2009-10-06 @ 14:22:15
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

kul att du vill vara med i dagens blogg :)

2009-10-06 @ 14:23:19
URL: http://emmelist.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0