Rör mig inte, jag går sönder.

Jag tycker det är skit trevligt när folk rotar i saker som inte hör dem till.
När dem lägger sig i något som man dessutom varnat dem för att göra!
Det finns en anledning till att jag inte alltid är 100% ärlig när det gäller vissa saker, och det är just för det här.
Vad är det ni inte fattar?
Jag är en ungdom så låt mig leva som en.
Det är hemskt att behöva ljuga för sina föräldrar. Verkligen avskyvärt. Inget jag önskar att göra, men jag antar att jag inte har tillräckligt med mod för att kunna säga sanning i alla lägen.

Jag vet vad jag mår bra av. Jag vet vad det är som håller mig kvar vid liv.
Och om ni tar ifrån mig det, vore det samma sak som att ni skulle ta mitt egna liv.
Utan det vore jag helt enkelt död.

Jag älskar er, inget ni får missuppfatta, MEN rör inte om i mitt liv. Mitt liv är mitt och jag hatar, verkligen hatar när folk ska ändra eller röra om i mitt liv. RÖR DET INTE, DET GÅR SÖNDER.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0