Tips - En handbok för oss unga damer

Här kommer jag faktiskt med ett boktips!
Kanske för vissa av er låter tråkigt men jag kan garantera att alla brudar out there kommer älska den!

Dem som har skrivit boken är teamet bakom serien vi alla älskar - Sex And The City.
Du blir så jäklans peppad och en mkt starkare individ av att läsa den här. Kunde knappt lägga ifrån mig boken för jag ville veta mer och mer.

Det är som en liten handbok för oss unga damer.
Du får tips och sanningen om killar upptryckt i ansiktet.
Och det är så jävla skönt att inse att man inte är ensam om att råka ut för killar som är svin (klart finns ni söta pojkar med, och puss på er)

Den heter: Dumpa Honom - Han vill faktiskt inte ha dig.




Bilden är tagen från google.
Okej jag måste säga att bokens omslag inte är så smickrande..hehe.
Men, det är insidan som räknas i alla lägen, rajjt?;)


Kommentarer
Postat av: maria

fin blogg :) . ooh den boken verkar bra ju :D

2009-10-07 @ 21:42:56
URL: http://mariastenered.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0