29/9

Då va man hemma från staden då.
Vaknade runt 12 idag (Nej,skolan är inget för mig som ni säkert har märkt)
Satt och snackade med Jori, vi båda var lika uttråkade.
Åkte framåt eftermiddagen in till stan och träffade Sofia tittade runt i affärer och så.
Sen kom Tildis, så jag och hon gick och tog en fika på Waynes (Stacksrs Jori som inte fick va med på det)
Satt där och snackade om livet och pojkar som för den delen för livet där till.. (hehe)
Sen gick vi till Gallerian och tittade runt, så mkt man vill köpa, så lite pengar.
Vi hade sällskap hem till danderyd, sen så sa vi bye bye.

Skola imorgon eller inte...det är frågan.
Inte tror jag nog.
Ska till Yesmina på eftermiddagen sen på kvällen ska jag ut och äta med mamma.
Pappa är i Uppsala hos Syster, så blir en mysig utekväll md mami :)<3

Nu så ska jag...ingen aning, men har inget mer att skriva om min dag så får bli ett hejdå.

With Love// Pem Pem ♥ Arre

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0