Älskar dig storebror

Hur kan du säga något sånt?
Så grova ord från din vackra mun.
Du som har hållit om mig genom många oväder, du som stolt visade upp mig för dina vänner och sa, det här är min bästavän, min syster för livet.
Du är verkligen som en bror för mig, du är min storebror jag aldrig haft. Det vet du.
Vi skrattar åt allt, du är en av dem få jag kan vara mig själv med. Du accepterar mig för den jag är.
Du är till och med stolt över mig.
Sårar mig att se dig falla såhär lätt.
Du träffade henne, en tjej och ber mig dra åt helvete bara för hon ber dig att säga så.
Vänskap håller längre än kärlek brukar man säga. Men inte våran verkar det som. Jag trodde våran vänskap var mycket starkare än det här. Hur kan du kalla mig alla dem där smutsiga orden. Du vet att det inte är sant.

Vill ha min älskade bror tillbaka.
För varje sekund med dig fick mig att glömma alla problem utanför våran lilla värld.


Älskar dig storebror, kom tillbaka.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0