Bullshit!


  

Golare har inga polare, så sant som det är sagt. hah.
Det här är inte första gången jag hör er snacka skit så jag kan knappast säga att jag är förvånad.
Men jag trodde om jag ska vara ärlig att ni hade lite mer till liv att leva än att ni måste snacka om mitt?
Damn, så fel jag hade. Sprid rykten och falskhet, ni kan fortsätta prata.
Om det gör ert liv till något som är värt att leva så fine! I don't mind.
För det finns ingen sanningen i det jag hör nu.

Att ni inte skäms!!
Bara för att jag är bättre kompis med honom än vad jag någonsin har varit med alla er så betyder väl knappast det att vi är tillsammans?
Jag har världens underbaraste, sötaste, bästavän. Jag älskar honom. Gör det oss till ett par?
Att vi umgås och helt enkelt funnit fin vänskap, gör det oss till älskare?
Skulle inte tro det.

Om jag inte minns fel så var det så att så sent som förra helgen var snacket om att jag hade känslor för en annan.
Oj vad jag måste vara snabb i svängarna, jag har känslor för den men är tillsammans med han, nästa helg kommer jag säkert haft sex med han där borta också.
Tänk efter innan ni snackar så mkt.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0