Congratz to me and Jos!

Idag fyller både jag och min tvilling Josefine år. Grattis till oss!

Det har varit en underbar dag med endast dem bästa.
Träffade Matilda, visste inte vart vi skulle.
Fick en ögonbindel och lyssna på musik på ipoden.
När jag till slut fick av mig ögonbindeln så ser jag Sandra och Jori i Matildas kök.
Så söta dem är :')
Vi började laga mat...tacosallad såklart!
Hade det mysigt och allt.
Sen kom Sofia sötnosen.
Vi gjorde tårta och tittade på film.
Tack för en underbar födelsedag! Helt fantastisk. Spendera hela dagen med dem jag älskar mest :)
Runt halv 7 kom pappa och hämtade mig.
Här hemma fick jag mer presenter,champange och god mat.

Tack för alla gratulationer gott folk :)

xoxo// E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0