En dag på museumet

Tjenixen.

Plugget idag flöt på bra. För första gången in a life time var jag den enda som gjort design läxan. Creds till mig :)
Efter skolan åkte jag, Linda och 2 andra från historia klassen in till stan för att möta upp läraren och pojkarna i klassen. Vi skulle på Medeltidmuseet. Det minsta museumet jag varit på!!
Gick igenom det på 5 minuter sen fick man gå...typ.

Det här innerbar att jag missade sången idag :( men men, får ta igen det nästa vecka!
På måndag blir det inte 3 timmars historia på morgonen, så 5 minuter efter skolan på ett litet museum känns ganska bra om man får slippa hela måndags lektionen :)

Imorgon är jag ledig...typ.
Ska bara till Lava någon gång under 11-16, och titta på tävlingen där. Efter det måste jag åka och lämna kläderna och sen Im free, eller aa, kanske ska träffa Arre, men han hör väl inte av sig förrän senare på kvällen och då är det försent. Imorgon blir det bara myskväll med mamma och pappa och lite drinkar. Soft!

Nu ska jag börja jobba på min korsett inseration till designen. Åh grymt nice alltså!

Fortsatt trevlig kväll.

With love // E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0