My yesterday, my today

Tjena Lena!

Då va man hemma igen då.
Går kvällen var super gott folk!
Jag och Sandra tog bussen till Norrtälje, där köpte vi lite snacks och mötte upp Roysan.
Vi tog hans bil och åkte ut till väddö.
När vi kom fram dukade jag och sandra fram en fin fin middag, pratade och hade trevligt.

Senare drog vi några shottar och skrattade härligt :) längesen det va!
Efter det tog vi cyklarna hem till Erik, fast vi cyklade vilse på vägen så blev 20 min extra cykling i mörkret. Inte så mysigt om man tänker på att det nästan bara är skog där och dimman började lägga sig redan vid 8.
Erik fick komma och möta oss efter att vi letat oss tillbaka en bit. Vi drog hem till Micke drack lite, spelade poker och snackade skit. Trevliga pojkar vare! Jag och Sandra vågade inte cykla hem mitt i natten så Erik hade vänligheten att låta oss sova hos honom i hans lilla stuga. Skönt. Vaknade halv 9, cyklade hem, käkade och tog sen bussen tillbaka till Stockholm.

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och åkte sen till Arre i hökarängen. Vi satt där och kollade film och hade det mys :) Kom nyss hem därifrån och är helt slut. Tack och lov att det blir en hemma kväll ikväll :)

aja,  Hoppas eran Lördag blir trevlig!

xoxo// E

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0