Fredag kväll / Lördag

Tjenixen!

Då va man äntligen hemma igen.
Dags att fräsha upp sig lite skulle jag tro.
Blev att sova med smink och allt på -.-.

Anyway...
Igår åkte jag först till Matilda där hon va på grymt bra humör! Härligt att se  :D
Vi fick skjuts till Mörby Centrum av hennes pappa.
Gick och köpte något att äta och sen åkte vi till Vårberg.
Jori kom och mötte oss i centrum och tillsammans gick vi upp till honom.
Medans han satt och åt satt jag och Tilda och tittade på när Leo spelade Tv-spel.
Så kul började kvällen (Ironi)

Sen tittade Jori,Tilda,Leo och jag"En natt på museet 2". Efter en stund kom även kussen men han störde så jäklans mycket så blev inte så mycket sett på den filmen..tyvärr.
Skickade Kimmo och Feliks ner till centrum för att köpa gotti gott gott till oss dem stora barnen.
Sen kollade vi på "The Hills Have Eyes", totalt sajkad film alltså. Efter det börkade vi titta på "One missed call 2", men stoppade den när det var 40 min kvar och gick ut och träffade Adde och Dennis istället. Alltid lika trevligt at träffa dem.

Så vi alla gaggade runt på en promenad runt om Sätra och Vårberg. Gick till statoil. Gick till skärholmens tub. Åkte till Vårberg centrum sa bye bye till Adde och Dennis och knatade sen upp och fortsatte titta på filmen.
Jag däckade nästan direkt i soffan. Snarkade tydligen. höh....inte så ovanligt -.-

Idag...
Vaknade, segade, åkte stöörsta omvägen hem pga typ brand i tunnelbanan. Kom till Zinken och efter det till fridhemsplan där vi bestämde oss för att käka och till sist lyckades vi komma till centralen där vi äntligen kunde hoppa på tuben vid östermalm och åka raka vägen till danderyd.

Ikväll...
Blir det bara att vara hemma med familjen, sova tidigt och ha en riktig mys kväll för mig själv. Inget sällskap är tillåtet, ingen är bjuden. Bara Me, Myself And I.

Fortsatt trevlig dag iaf... och kväll :)

xoxo//  E


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0