Disco Heaven

Måndag... super skön dag faktiskt! Efter dem korta timmarna i skolan drog jag in till stan och träffade Vilden. Vi gick runt och kollade lite i butiker. Jag köpte ett par super söta skor för endast 100kr!! (rea) Efter det gick vi och tog varsin Chai och satte oss i kungsan i solen och snackade skit som aldrig förr :) hehe

När vi skulle hem till mig träffade vi Berry, så stannade kvar ett tag i stan med han. Han har tydligen flyttat så på onsdag ska jag och Tilda till hans nya lägenhet vid medis :) Great!!

Runt 4 tiden drog vi hem till mig. Satt och fixade hennes naglar i ett antal timmar. Hennes naglar blev turkos, hot ;)

Hon drog hem för en liten stund sen för att käka och jag sitter nu och beundrar mina nya skor :D haha.


Whatever, har inget mer att skriva at the moment så det här får räcka :D See you soon babes!!!




Me'N my new shoes



Min babe!!



All my products for today



Me'N you foever and ever baby!!


Kommentarer
Postat av: DoraStrong

That needs a lot of efforts and time to compose the thesis research about this good topic, therefore, we would better to look for the <a href="http://exclusivethesis.com">thesis</a> service to have the PhD degree.

2012-06-20 @ 15:33:49
URL: http://exclusivethesis.com

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0