God Morgon

Usch säger.  jag bara! Jag är inte lite trött, blev alldeles för sen bedtime för mig igår :/. Aja, det är bara att kämpa sig iväg till skolan hehe. EFter skolan har jag än inga planer. Kanske borde fixa lite i mitt rum innan morgondagen då flyttgubbarna kommer och ska packa ner allt.

 

På tal om det så vet jag inte riktigt hur min update kommer vara resten av dagarna då. Blir nog faktiskt ingen på onsdag om jag inte tar en av skolans datorer.

 

Nu har jag inte tid att babbla om nothing längre, ska lägga lite make och sen klä på mig och sen runna to the buss.

 

Vi hörs later! Hoppas ni får en bra dag :)



Bild från i sommras

 

 


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0