God Morgon



Eller aa, god dag blir det väl(?) haha. Finns verkligen inget att göra i skolan, känns som jag bara sitter av tiden. Men jag slutar snart :D Har ju ett specoal schema från resten av klassen ;) hehe.

Jag ska då åka in till stan och shoppa med matilda. Skulle vilja få tag på skor och väska. Gärna någon liten topp lr ngt också  :)


Efter det ska vi hem till mig så ska jag fixa hennes naglar. I och med she's my bestfriend så får hon det självklart for free :) Kommer göra en riktig Nagelvård med oljor och allt :) She will love it!!


Nu ska jag fortsätta att sitta av min tid här i datasalen sen bär det av till stan.


Fint väder idag, inte sant? :D



Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0