God Morgon

Vad gör jag vaken nu?

haha ingen aning, när jag väl har chansen att sova hur länge jag vill så kan jag inte sova. Så typiskt!

Familjen åker till Uppsala idag för att lämna över lite saker till min systers lägenhet. Så jag blir ensam hemma. Soft! Runt 3 tiden ska jag möta Sunti på en fika. Efter dte vet jag inte riktigt vad som händer, funderar på att kanske följa med Annie till söder och festa, men får se om jag orkar. Är inte på något party humör direkt ^^.

Nu så ska jag... jag vet inte vad, haha vänta på att klockan blir halv 3 och jag sk åka in till stan(?), äh jag får väl komma på något för att underhålla mig själv ett tag!


Mer har jag inte att skriva om mitt så intressanta liv. Men jag lovar att hålla en tät update! ciao so long, hoppas ni alla får en bra långfredag! (som förövrigt alltid brukar kännas jävligt lång)



haha hittade den här bilden på en super söt kyckling, och tyckte den passa bra in nu i påsk tider :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0