Home Sweet Home...

Hej alla mina söta läsare! :) Då va jag hemma igen efter en solig och skön helg hos älsklingen :) Alltid lika tråkigt att åka därifrån :(

 

Whatever...mamma mötte upp mig vid tåget idag så vi gick en runda på stan jag och hon. Köpte en ny mysdräckt, min svarta jag har känns så mörk nu till sommaren så köpte en aprikos färgad :D Jag köpte även en scrub och ansiktsmask...

 

Så ni hör ju hur min kväll kommer bli hehe. Ska snart hoppa in i duschen, sen bli det bara en ta hand om sig kväll i min nya mysdräckt.

 

 

Imorgon är det skola igen..känns väl sådär, men behöver ju inte gå på historian så har sovmorgon :) Har redan nästan planerat hela veckan, vilket är skönt :) Då blir jag sysselsatt hela veckan :)

 

Nu ska jag hoppa in i duschen, så j*vla slönt det ska bli!!!

 

Jag skriver senare ikväll babes! ciao so long!!

 



Slänger in den här bilden från i sommras, visst va jag brun? :D


Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Finaste Emmmmmmsi (L)

2010-04-26 @ 01:29:47
URL: http://jjossues.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0