Såhär tråkigt har jag just nu...

Vilken svordom använder du mest? fan
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? mamma är min lilla väckarklocka
Var köper du dina matvaror ifrån? oftast ica eller hemköp
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Beror på vilket tillfälle :P
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? shoppa
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? nej
Vad åt du till middag senast? Pasta
Kan du vissla? Bara inåt :P
Tittade du på tecknat när du var liten? Vadå när jag var liten? Gör jag fortfarande ;)
Äger du några popband t-shirts? haha nej
När flög du senast? I sommras skulle jag tro
Pratar du några andra språk? Engelska, och några andra men inte flytande
Har du gråtit offentligt? haha ja
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? JA!
Vad har du med dig in på bion? Sällskap
Vad har du för väder? vår :D
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Svenska, eller historia
När sov du senast på golvet? haha ingen aning
Vilken är din favorit drink? hm...vet inte riktigt
Gillar du din boendesituation? Nja
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? venne fan, fungerar aldrig som jag ska:P
Är dina dagar fullbokade och stressiga? ganska så
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18 :D
Tror du på liv på andra planeter? JAPP
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? "Nu kan det bara bli bättre"
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? nej
Tycker du om att krama folk? Beror på vem som frågar
Äger du en digitalkamera? ja
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? inga minnesvärda :P höhö
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? JA!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej hehe
Är du mörkrädd? lite
Tre saker du alltid har med dig?mobil, nycklar, plånbok

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0