Taget från sötaste Emmelist!

Blogg jag läser först: Steffi är en sån jävla söt tjej!
 
Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Amandavardet haha, okej jag har tittat in den, men lämnade bloggen lika fort igen,

Kändisblogg jag följer: Carolina Gynning. etc

Mest kända bloggare jag sett IRL: Paow. Vi har många gemensamma vännerjag och hon, och har stött på varandra ett antal gånger. Ingen tjej i min smak precis... fast jag älskar att läsa hennes blogg iaf :)

Första bloggen jag började följa: Min underbara vän Josefine, love her!

Bloggare jag beundrar och varför: Foki. För att hon kör sitt egna race och vågar sticka ut!!

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Hmm, underhållning, nya bekanta bra tips och en hoppy!!

Då hatar jag att blogga: När det startar konflikter på bloggen. Alla har sin åsikt, men det här är min blogg och här skriver jag min!!

Då älskar jag att blogga: När jag får respons från mina läsare och söta små kommentarer lr mail. Blir alltid lika glad :)

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite extra uppmärksamhet:  Simone är alltid trevlig och aktiv här hos mig, skit söt tjej!! Annars har jag ganska många olika :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0