Då va man hemma igen då....

Efter att suttit och töntat mig här hemma med Annie så drog vi till stan för att kolla i läta butiker och så. Runt halv 5 tiden åkte Annie och Matilda kom istället :P hehe, Medans vi drog runt i gallerian och fönstertittade mötte vi Haldin!! Har inte träffat henne på kanske 9 månader :o Kändes iaf kul att se henne igen :D Hon är ju verkligen en riktig solstråle!!! :')

Lite senare kom även mammsen in till stan. Jag hon och vilden gick runt lite sen va tilda tvungen att åka hem :( Hon skulle på träning... Då gick jag och mamma och åt middag på vårt vanliga ställe. Och har nu även bestämt vad jag ska köpa till älsklingen ;) Skulle ju först köpa en klocka men råkade försäga mig så va tvungen att tänka om haha :D

Köpte ett par lösögonfransar också!! Ska inte börja använda det dagligen, men tänkte att jag skulle ha det på min 18-årsdag samt älsklingens 20 års fest :)

Aja, blev en massa babbel nu. SKa göra något vettigare av min kväll än att sitta här. Men vi hörs nog snart!!



SNYGGING JAG ÄR!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0