Första dagen över!!

Japp, då var första skoldagen klar. Ganska soft start faktiskt fick en massa papper och info om läråret. Efter att ha suttit i ca 2 timmar och lyssnat på lärarna så var det lunch. Jag och Annie gick självklart till Subway ;) hehe. Efter det så drog vi till skanstull för att kolla in en piercing studio. Jag frågade lite frågor om tungpiercing och har nu bestämt mig för att det ska bli av. I början av oktober så piercar jag tungan. Har velat det i flera år nu så ser verkligen fram emot det. Är dock lite rädd...hehe är ju grymt känslig för nålar och sånt :( Men jag har ett tag på mig att vänja mig vid tanken ;)

Iaf..efter det så åkte jag och Annie till TC, hon skulle köpa plus kort och så skulle vi möte upp min älskade pojkvän. Vi 3 gick runt och hängde i stan ett tag, finns väl inte så mkt annat att göra en regnig dag som den här?

Till sist sa jag och älskling hejdå till Annie och drog hem till mig och kollade TV. Han skulle ha ätit här men både han och jag fick fett ont i magen och mådde konstigt så han bestämde sig för att åka hem :(

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Ska försöka sova tidigt idag, är trött faktiskt!!



Fan vad jag längtar!!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0