I lost it

Jag kan inte kontrollera mig själv. Ilska blir till tårar. Tårar till ilska. Är förvirrad, vad är rätt och vad är fel? Är dte jag som är felet? Jag hör hur jag skriker jag känner hur det river, men längst in skriker jag åt mig själv att sluta, men rösten är så svag så att jag knappt hör den. Kanske är jag trött på skiten,  trött på att trycka tillbaka mina känslor och se förbi problemen.?

Jag vet inte, vet ingenting längre. Det enda jag känner nu är att jag har tappat kontrollen. Har tappat kontrollen över mig själv. Igen.


Kommentarer
Postat av: bannie

jag kmr alltid finnas här älskling <3

2010-08-26 @ 12:33:15
URL: http://browniie.webblogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0