Känner mig duktig...

Har suttit och pluggat nästan hela kvällen!! Har kommit längre i designen än vad som va ett måste, men de är alltid skönt att ligga föra alla lite ;)

Imorgon är det en skön dag!! 10.00 ska jag till doktorn, så det är ingen idé för mig att gå till skolan. Efter det ska jag möta upp Sonja och kolla vad jag måste göra för att få upp mitt betyg i gympan.

Efter det bär det av till Matilda. Gud va längesen jag träffade henne så ska bli underbart :D Vet inte riktigt vad vi ska hitta på men något blir det alltid ;) haha

Senare på eftermiddagen ska jag möta mamma och gå på stan, vi ska käka middag och gå på bio. Vad det blir för film vet vi inte än, men går många bra nu så vi hittar nog någon film vi båda vill se :D


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0