Turn the lights off

Då va man hemma igen efter ännu en natt i vårberg..hehe. Vaknade tidigt idag. När älsklingen gick till jobbet kände jag mig inte trött längre så jag bestämde mig för att åke hem och göra lite nytta istället!!

Imorgon åker jag och familjen till spanien. Blir borta en vecka ;) Så idag ska jag tillbringa dagen med förberedelser så som packa, fixa naglar, ansiktsmask och lite annat. Efter jobbet tror jag även att älsklingen kommer hit, måste ju passa på att umgås med honom så mkt som möjligt nu innan jag åker :)

Whatever...nu ska jag ladda ner lite music till min ipod så jag har sköna softis låtar imorgon på flyget ;)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0