I brist på annat...

lovar du att vara ärlig? - why not

du heter - emma

smeknamn - pem pem

låt som när du är ledsen sörjer till?- finns många

beroende av - musik och nära och kära

vem behöver du mest just nu - behöver...vill ha älskling här såklart:)

vad tror folk om dig? - fråga inte mig

stämmer det? -

vad får du oftast komplimanger för? - allt mellan himmel och jord :P

vad säger du för att imponera på någon? - beror på vem personen är

hur imponerar man på dig? - Att behandla mig väl

brukar du skratta för dig själv? - haha japp

vad står det i ditt senast inkomna SMS? - okej va bra, jo det är bra :) vad gör du?:)

var bor du? - Sthlm

trivs du där - Ja, men ska flytta ;)

äger du några converse - hm ca 2-3 par
vad har du för mobil operatör - Comviq

är du allergisk i mot något - jajamänsan

har du haft sex idag - nej

nästa mål i ditt liv: - Har många!

hur svarar du i mobilen - Hej / Vad vill du?

vem ringde du senast? - Mamma

vad sa den du senast pratade med i telefonen - puss hehe

antal timmar sömn inatt - inte många

sov du ensam - japp

brukar du komma i tid - ja

när mår du bra - när jag är med dem jag älskar

när blev du fotad senast: - vet ej :)

hur känner du dig nu - huvudvärk, trött, seg

vanligaste färg på dina kläder - svart tror jag, iaf nu till vintern

vad tycker du om fötter - äckliga

vad saknar du? - mkt!

hade du en bra kväll igår - jadå :)

favorit dryck på morgonen - juice

när brukar du oftast gå och lägga dig - när jag är trött, eller bara allmänt uttråkad

är du blyg? - ibland

sysslar du med någon idrott - dans

vill du hellre ha mail än brev - brev är sött :)
tror du på kärlek vid första ögonkastet - njaa

vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag - haha, jadu inte tänkt på det
är du nöjd med ditt liv - ja :)

är du bortskämd - japp

vad gör du i morgon - skola, sen vet inte

vad är det värsta du vet? - svek,lögner och blabla, U have heard it before

hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? - för mkt

vilken kändis tycker du är en bra förebild? - inte den blekaste

vad längtar du till? - Sommaren

har du bra vänner och äkta vänskap? - jaa

vad använder du för shampoo? - Fruktis för från mesta
vad är det finaste du fått? - Vet ej

tycker du om någon just nu - nej, jag älskar

om fem månader - är det sommar

du samlar på - kläder, skor, girlstuff(?)

gröna eller röda äpplen - Gröna!

vem ringer du när du är arg/ledsen - Ingen, eller Matilda
gillar du golf - nja, inte mig grej

vilken tid gick du upp idag - halv 7

har du sovit i din egna säng inatt - japp

har du strumpor på dig nu - ja

är det okej att gråta - Det är styrka att kunna gråta

när grät du senast - Vet inte

vad skulle du göra om du vann en miljon - shopping, banken

tycker du det är viktigt att ha märkes kläder - nej

när går du upp ur sängen en helgmorgon - det är olika

har du piercing - bara öronen än så länge

vill du gifta dig - om jag hittar någon jag vill gifta mig med(?)

vill du ha barn - japp

solar du ofta - jadå

är du flygrädd? - nej

hur vig är du - hyffsat

är du musikalisk? japp

vad dricker du helst när du är törstig - cola

vilken är din favoritglass - magnum

tror du på ett liv efter döden - vet inte

tycker du om sushi - ja

vad äter du helst när du ser på film - godis

bor dina föräldrar tillsammans - ja

har du tandläkarskräck - lite

är du morgon eller kvällsmänniska - kväll

vilken ögonfärg har du - gröna

har du någon gång gråtit dej till sömns - ja

biter du på naglarna - nej

röker du - nej

hur ofta tränar/motionerar du - när dansen börjar blir det en gång i veckan.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0