I can feel it, I felt it before

Fuck this.

Sitter här med Joel nu, suprise. Var ju så kallt att vara ute!!
Ska be han att gå snart :P hehe elak som jag är. För jag tänker snart hoppa i sängen och sova tills imorgon och be till gud om ett bättre humör.

Men tack för en trevlig liten små träff ikväll Joel, har haft mkt trevligt och du fick mig på lite bättre humör...men bara lite ;)

Nu ropar mamma att vi ska komma ut och hänga med dem, haha Joel hade kunnat få en bättre födelsedag :P

Whatever, skriver när jag får tid, om inte annat innan jag ska sova.


Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA

Inte bara jag som varit på dåligt humör med andra ord ;D.

2010-02-05 @ 21:32:05
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0