Beat it!

Svenska lektionen idag var faktiskt kul! Suprise. Efter plugget åkte jag och träffade Arre. Vi lagade pannkakor och tittade TV.  Efter det så åkte ag hem och pluggade (kan knappt själv fatta det). Skrev klart min kultur och stil historia och min historia uppgift. Hade tänkt att göra min novellanalys också men har helt glömt bort vilken novell GG sa att jag skulle analysera. Får fråga henne imorgon så att jag hinner klart med den tills på fredag då jag ska redovisa den för henne.

Ikväll ska jag försöka att gå till sängs tidigt. Igår somnade jag runt 10 vilket är tidigt för att vara mig, men det gjorde det mycket lättare att gå upp på morgonen och orka med hela dagen så ska försöka göra samma sak ikväll.

Aja, mer finns väl inte att skriva, mest skit jag skrivit faktikst :P.

Jag skriver mer senare! puss


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0