...

Just nu skulle jag göra vad som helst för att du skulle komma tillbaka, även fast jag vet att det är omöjligt.
Jag skiter i vad alla säger om dig och den du va. För dem kände inte den du innerst inne va.
Du var som mig, vi var så lika. Vi förstod varandra genom ögonen. Blickarna sa allt som behövdes säga.
Kunde se att du inte mådde bra, att du hade börjat räkna dina dar, men jag vet att du inte hade räknat med det här Jag fortsätter skriva fast jag inte vet vart du är.
Alla ni som låtsas att ni bryr er, vart fanns ni när hon fanns kvar i livet?
Sluta visa eran patetiska sympati låt den stackars flickan få vila i frid.
Hon var inte värd skitet som ni gav, hon var en fantastiskt tjej men hon nådde inte upp till era jävla krav.
Men o andra sidan vem fan gör det, erat liv är bara en patetiskt jävla lek.
Både jag och hon har kännt erat svek, så ge mig inga tröstande ord det är redan försent.
För älskade Alice lever inte mer.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0