I brist på annat att göra

Senaste:
Personen du pratade med telefonen? Mamma
Personen du fick ett SMS av? Abbe
Låten du lyssnade på? Lizen - Try to understand
Som du åt? godis :P
Som du drack? cola
Filmen du såg? vet ej, haha den tecknade om troja på svenskan(?)

Årets:
Snällaste? Bror min!
Snyggaste? Älsklingen såklart
Bästa förhållande? Mitt och Robins
Bästa vän? Matilda varje ord
Roligaste kväll? Oj,jag har alltid kul!
Älskling? Robin =)

Antingen eller...
Långa eller korta förhållanden? Långa
Puss eller hångel? puss
Strul eller förhållande? förhållande
Fest eller hemmakväll med familj? beror på humör :)
Vänner eller flickvän/pojkvän? båda!
Dator eller TV? TV

Under den senaste veckan har jag:
1.Varit full? Nej
2.Snusat? Nej
3.Rökt? Nej
4.Hållit någon i handen? ja
5.Hånglat? ja
6.Haft sex? japp

Just nu:
Vem saknar du? Många!
Vem är du kär i? Robin
Vem tänker du på? Ja,just nu på Annie
Hur känner du dig? glad och pigg
Vad vill du helst göra? ta en skön dusch
Vart vill du vara? var som helst med rätt sällskap

Kryssa i...
Kär? ja(x) nej( )
Singel? ja( ) nej(x)


Avsluta meningarna...
Sensate kyssen...tänkte jag "jag älskar dig"
Fösta gången jag var full... haha vill jag inte bli påmind om
Jag vill...leva resten av mitt liv lycklig
För två dagar sen... var det tisdag
I natt ska jag... sova förhoppningsvis
I morgon... är det fredag :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0