Med det här vill jag säga att jag har tråkigt.

Namn: Emma
Smeknamn: Pem Pem, Emmsan, Emmisen, Emmsi, Mårtensson
Piercingar: Bara öron för tillfället
Tatueringar: Inte än
Längd: 160 cm
Skostorlek: 36-37.
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Ja :) 
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland
Tänker du självmord: Nej
Tycker andra att du är attraktiv: Fråga dem
Dricker du: Det händer ibland
Använder du droger: nej
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: Fruktis
Vilken parfym använder du: Pink Sugar!
Vad är du rädd för: Smärta
Gillar du att tvätta: Beror på humör, men oftast inte hehe

Din första:

Operation: Ingen tror jag
Första piercingen: Öronen
Första priset: Minns inte, typ simskolan lr ngt :P
Första sporten du började med: Fotbollen tror jag
Första husdjuret: har aldrig haft husdjur
Första semestern: Vet faktiskt inte vart min första va 
Första konserten: Minns inte, har varit på en del med pappa som egentligen inte intresserar mig :P

Just nu:

Äter du: Inget
Dricker du: Inget
Ska du: Sova efter det här
Lyssnar
du : Mamma och pappas snarkningar
Väntar du : Sommaren
Tittar du på: Dataskärmen
Har du dig: Pyjamas

Din framtid:

Barn: absolut! älskar barn.
Giftemål: Om jag hittar någon som jag vill gifta mig med
Karriär: Frisör eller makeup artist

Har du någonsin:

Kysst en främling: Ja
Tappat bort glasögon/linser: Nej
Brutit ett ben: nej aldrig.
 
Rymt hemifrån: Nja
Röntgats: Ja
Gråtit när någon dött: ja.

Tror du på:

Gud: Japp
Mirakel: ja 
Aliens: haha vet inte
Magi: självklart
Himlen: vet inte
Tomten: haha
Änglar: ja

Senaste
:
Film du hyrde: Typ Johan Falk och Baksmällan
Film du
köpt: Minns inte, var så längesen
Låten du lyssnade : Lars Winnerbäck - Kom ihåg mig
Låten du hade hjärnan: Greveholm introt :P hehe
Personen du ringde: Mamma
Program du tittade på: Vet itne, något bilprogram med Robin :P
Personen du tänkte på: Carro haha

Favorit:
Mat: just nu, allt :P
Låt: gud vet inte, gillar så många :)
Sak att göra: Vara med vännerna och Robin :)
Dryck: COLA :D
Bil: hehe gillar bubblor

Har du nånsin:

Ljugit för någon: ja
Varit i slagsmål: ja 
Blivit arresterad: nej
Antal: nej
Gånger du varit kär: 3 gånger
Gånger ditt hjärta brustit: 1000tals gånger
Hjärtan brustit på grund av dej
: ingen aning
Personer från grundskolan du har kontakt med: Jenny etc
Ärr du har på kroppen: kinden och handen

Senaste:

Tidning du läste: Metro
Personen du fick mail av: Vet inte, kollar inte mailen så ofta
Personen du fick brev av: Typ farmor och farfar
Personen du fick sms av: Robin
Saken du köpte: En cola :P hehe


Övrigt
:
Vad har du gjort idag: skola, varit med Robin
Var det kul: inte skolan, men alltid kul att träffa älsklingen
Hur tidigt stiger du upp: 06.30
Gillar du att slåss: Ibland kan det vara skönt
Vad ska du göra ikväll: Sova
Är du seriös: det beror på vad det gäller
Var har du ont: hela kroppen
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: haha nej.


Favorit:

Håkan Hellström eller The Ark
: Håkan Hellström
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: Inte för mkt
Är du glad nu: jadå
Var du glad igår: Jadå :P
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Tror inte det
Stockholm är: sveriges huvudstad........
Kan du sjunga: alla kan sjunga
Mer värt än guld: kärlek från familj, vänner och pojkvän
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Det är många...
Påsar: haha va
Ska bli skoj: Helg
Ska inte bli skoj: skola
Sparar till: inget :P
Tog den här från Karen (purepearl.blogg.se)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0