Pem Pem svarar på era frågor:

Många frågor har ni frågat om mig och mitt liv. Här kommer några av frågorna jag fått.


Fråga: "Vad har du alltid i din väska?" - Jenny 15 Stockholm

Svar: Jag har alltid med mig nycklar, plånbok, mobil,kamera, smink och tuggummi i min väska :)


Fråga: "Vad fick dig att börja blogga? - Sandra 18 Kungsbacka

Svar: Det var en ganska så svår fråga. En del har att göra med att några av mina kompisar började med det. Sen fick jag också mkt insperation från stora bloggerskor som Fokii, paow etc. Dem skapade ett stort intresse för bloggvärlden.  Och nu är jag här, har byggt upp en egen blogg med mina egna tankar och åsikter :)


Fråga "Vilken är din favorit klädaffär?" - Kim 12 Malmö

Svar: Jag har mer än en! Tycker det är tråkigt att hålla sig till en affär, blir lätt att ens stil blir enformig. Men jag gillar Gina Tricot, HM, Bik Bok  och Top Shop :)


Fråga: "Favorit musik?" - Tessie 20 Hässelby

Svar: Oj, jag har en väldigt blandad musiksmak. Men vad jag mest lyssnar på i musiken är texterna. Därför gillar jag t.ex artister som Melissa Horn. Men sen kan jag även gilla dansmusik, såsom RnB, HipHop, House och dancehall etc. Så som du ser gillar jag det mesta :)


Fråga:  "Hur lärde du dig nailart?" - Johanna 17 Umeå

Svar: Jag lärde mig det mesta på egen hand. Det är faktiskt inte så svårt som man kan tro! Allt som behövs är ett intresse och tålamod, för det kan ju vara lite pilligt.  Om du vill ha lite extra hjälp och tips finns det massvis med videos på youtube som visar steg för steg. Bara att söka på nailart. :)


Fråga: "Hur gör du din blogg design?" - Tom 20 Stockholm

Svar: Jag gör dem faktiskt i paint  :)


Fråga: "Gjort några nyårslöften?" - J 15 Göteborg

Svar: Nej inga i år. Glömde faktiskt hela bort det haha.



Det där va några av frågorna jag fått.
Är oehört tacksam och tycker det är jätte roligt att ni ställer frågor.
Fortsätta gärna med det sötnosar!

Nu ska jag packa lite tills imorgon

Ciao

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0