På med badmössan!

Oj så trött man kan vara. Igår blev det stressigt när jag kom hem från Annie!! Älsklingen ringde och ville möta mig i stan, och vad gör man inte för den sötnosen? hehe så jag drog till stan. Vi åt lunch och gick och tittade i lite butiker. Efter det åkte vi hem till honom och hade en typisk hemmakväll med sen nattpromenad.

Idag var jag tvungen att gå upp tidigt och åka hem, ställde klockan på 8..suck! Det var jobbigt att gå upp när telefonen ringde, men men...Jag och Zandra hade bestämt att vi skulle dra till Grönan. Sen när jag kommit hem bestämde vi oss för att grönan inte var någon bra idé med tanke på vädret, ser ju ut att bli regn vilken sekund som helst!

Men iaf...Ska träffa henne i stan vid 1, blir nog lite shopping och sen bio, SOFT!! hehe hinner jag ju sova lite mer innan ;)

Hoppas på att få träffa älsklingen ikväll ♥ men får se om han orkar/vill efter jobbet!!

Nu ska jag ta och sova en stund, see yaah later!!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0