Sömnlös i Seattle

Klockan är nu 04.30 och jag kan inte sova. Har legat och snurrat i sängen men har inte fått en blund. Jobbigt! Kommer vara skit trött hela dagen nu :( Jag som hade tänkt mig ta en titt förbi gymmet, men får se om kroppen orkar med det sen!

Juste, sa jag att jag ska upp om 2 timmar?! Jesus vad den här natten gått fort faktiskt, och ändå har jag bara legat i sängen och inte kunnat sova, knas :P

När jag går upp ska jag nog lägga mig ute i solen och sova, vet att det inte är så nyttigt, men då får jag två flugor i en smäll ;) solning och ta igen nattens sömnsvårigheter!!

Antar att allt som jag skrivit nu är totalt ointressant, och kommer säkert rdaeras när jag har blivit lite klarare i skallen.

Aja, orkar inte sitta framför datan mer, solen går upp nu och jag är inte det minsta trött, so wierd!! Men ska iaf försöka att knyta mig så jag får 2 timmars sömn inatt.


Hoppas ni alla sover gott :D haha



hehe tror jag är en aning övertrött iaf..


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0